خدمات کامپیوتر

تیم ما کلیه خدمات کامپیوتر را برای شما انجام می دهد، سرویس کامپیوتر تهران همواره سعی دارد بهترین کارشناسان و تکنسین های تعمیر کامپیوتر را به محل شما اعزام کند تا بتوانیم موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما شویم. در انتخاب شرکت خدمات کامپیوتری دقت کافی داشته باشید تا هزینه های مازاد پرداخت نکنید.

(خدمات کامپیوتر و سرویس در محل شما توسط کارشناسان متخصص)

خدمات کامپیوتر تهران
خدمات کامپیوتر
خدمات کامپیوتری در تهران

درخواست خدمات کامپیوتر

خدمات کامپیوتر تهران

خدمات کامپیوتر بسیار متنوع می باشد. از ایرادات نرم افزاری مانند پریدن ویندوز گرفته تا سوختن قطعات کامپیوتر یا لپ تاپ. هزینه تعمیر کامپیوتر خانگی با توجه به این نوع و محل مشکل، متغییر است و نمیتوان یک نرخ کلی و دقیقی را برای آن تعیین نمود.

در این نرخ هر کدام از خدمات کامپیوتر مانند، نصب ویندوز، ریکاوری، برنامه‌های کاربردی و …، و برطرف کردن مشکلات سیستمی نظیر داغ شدن کامپیوتر، روشن نشدن، هنگ کردن، تولید صدای غیر عادی، شکستن صفحه نمایش و خاموش شدن ناگهانی و بدون دلیل و مواردی از این نظیر هزینه متفاوتی با یکدیگر دارند.

در صورت نیاز به تعمیرات سخت‌افزاری، بخش مهمی از هزینه تعمیر کیس کامپیوتر یا سایر قسمت‌های آن، به قیمت روز قطعات وابسته است. اگر قطعه‌ای که دچار مشکل شده جزء قطعات اصلی و گران قیمت کامپیوتر باشد، مسلما هزینه های تعمیر نیز افزایش خواهد یافت. اما گاهی اوقات با تعویض یک یا چند قطعه‌ی کم هزینه فرایند تعمیرات انجام شده و هزینه تعمیر کامپیوتر کمتر میشود.

تعمیرکاران سرویس کامپیوتری تهران همواره در تلاش هستند تا قطعات باکیفیت و اورجینال را بدون وجود واسطه برای شما تهیه کنند. در آخر نیز مبلغی به عنوان اجرت به فاکتور هزینه تعمیر کامپیوتر اضافه می‌شود. به طور کلی هزینه ی دقیق تعمیرات تنها هنگامی مشخص می‌شود که تعمیرکار متخصص، کامپیوتر را بررسی کند و هزینه تعمیر را به شما اعلام کند.

تمام اعضای خدمات کامپیوتر تهران از دانش و تجربه کاملی در زمینه تعمیرات کامپیوتر، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، برخوردار هستند تا علاوه بر رفع مشکل سیستم، بتوانند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند.

خدمات ما

تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیر تخصصی کامپیوتر با هزینه مناسب ، تعمیر کامپیوتر قدیمی در منزل و یا محل کار شما

اسمبل و ارتقا سیستم

اسمبل سیستم خانگی و حرفه ای و نصب کامل درایور ها و نرم افزار های مورد نیاز ، ارتقا سیستم

تعمیرات لپ تاپ

رفع مشکل و ایراد لپ تاپ شما در کوتاه ترین زمان ممکن

خدمات کامپیوتر نیاز به تخصص خود را دارد ، وقت شما برای ما اهمیت بالایی دارد

مرکز خدمات تعمیرات کامپیوتر

خدمات کامپیوتر در محل چه در منزل و چه در شرکت و همچنین تعمیر لپ تاپ یکی از پرتقاضاترین خدمات کامپیوتر می باشد. افراد زیادی برای انجام امور روزانه و کاری از لپتاپ استفاده می کنند. بنا به هر دلیلی ممکن است مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری برای کامپیوتر و لپ تاپ ها بوجود بیاید. ممکن است لپ تاپ و کامپیوتر حاوی اطلاعات بسیاری شخصی باشد.

عدم افشای این اطلاعات یا آگاهی از روند تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ می تواند سبب ایجاد تمایل در افراد برای انتخاب گزینه تعمیرات کامپیوتر در محل یا تعمیر لپ تاپ در محل دارد.

بسیاری از مراکز آنلاین ارائه دهنده چنین خدماتی هستند. ما نیز برای صرفه جویی در زمان و اطمینان شما از حفاظت اطلاعاتتان، به ارائه خدمات تعمیر کامپیوتر در محل و تعمیرات لپ تاپ در محل منزل حضوری پرداخته ایم.

خدمات کامپیوتر در محل

0+

درخواست تعمیر در ماه

0%

رضایت مشتریان

0

ارتقا سیستم در ماه

0

نصب ویندوز در ماه

تازه ها و مطالب مفید

شاید شما به دنبال سرویسکار کامپیوتر و رایانه کمک باشید و یا خدمات نصب ویندوز در محل نیز توسط تیم تعمیر کامپیوتر در محل ما انجام می شود

4.9/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید